Prima de carieră didactică
În perioada 01 - 06 Mai magazinul este inchis, comenzile din aceasta perioada vor fi procesate incepand cu data de 07.05.2024
Magazinul Rapsodia

0 produse
0 Lei

Cosul tau este gol!

Termeni si conditii

Site-ul www.magazinulrapsodia.ro este detinut si operat de S.C. Rapsodia S.R.L. cu sediul in Bucureşti, Sect.3, Bdul Burebista, Nr.2-4, Bl.D14, Tronson 4, Parter, Numar de inregistrare la Registrul Comertului: J40/3302/1999, Cod Unic de Identificare: RO11648521.


Modalitatea de livrare 

Livrarea se face prin curierat rapid, pe teritoriul Romaniei, costul livrarii fiind de 25 lei (tva inclus).
Odata cu livrarea articolelor comandate si platite veti primi si factura fiscala, precum si Certificatul de Garantie, eventual Instructiuni de utilizare.
Marfurile vandute sunt acoperite de garantie conform reglementarilor legale in vigoare.

 

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorului si  importatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator/importator in parte. Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, fie sunt emise de catre importator.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la S.C.Rapsodia S.R.L., B-dul.Burebista, Nr.2, Bl.D14, Sc.4, Parter, Bucuresti, Sector 3, remedierea urmand a se face la sediul societatii “Hora”S.A. din Reghin, Str.Salcamilor, Nr.3, Jud.Mures.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de mai sus. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.



Conditii de acordare a garantiei

  1. Termenul de garantie pentru produsul achizitionat este de 12 luni, incepand cu data cumpararii acestuia. Garantia se acorda pentru instrumentele muzicale clasice, electrice sau electronice, amplificatoare. Garantia se acorda numai pentru produsele finite fara accesorii, piese de schimb fabricate de Hora sau cumparate din import, in conformitate cu prevederile Legii 449/2003.
     
  2. Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedeste a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat - adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectarea anumitor conditii:
    1. Produsul sa fi fost cumparat din Romania si folosit pe teritoriul acesteia, numai in scopul pentru care a fost conceput, respecatndu-se instructiunile producatorului din instructiunile de utilizare;
    2. Pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie completat corect si produsul defect, a carui serie trebuie sa fie integrala, identificabila si nealterata;
    3. Garantia isi pierde valabilitatea daca produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei in utilizare, precum si datorita unor instalari, modificari sau adaptari necorespunzatoare;
    4. Pentru instrumente nu sunt acoperite de garantie urmatoarele:
      • uzarea si tocirea normala a  tastelor, pragusului, calusului corzilor, cheitelor de acordare, butoanelor de control, mecanisme, parul de arcus.
      • deterioarea finisajelor - crapaturi, despicaturi, deformari ale lemnului, ca urmare a schimbarilor de temperatura sau de umiditate, expunerii la soare, sau a contactului cu focul, umezeala, saruri si acizi rezultati din transpiratia corpului;
      • deterioarea, coroziunea sau ruginirea mecanismelor metalice, ca urmare a umiditatii, aerului sarat sau expunerii la saruri si acizi rezultati din transpiratia corpului;
      • pentru amplificatoare nu sunt acoperite daunele provocate din cauza tensiunilor electrice de alimentare necorespunzatoare sau utilizarea in conditii ce contravin standardelor tehnice si de electrosecuritate din Romania, precum si daunele provocate de utlizarea de adaptoare altele decat cele recomandate de catre producator. La amplificatoare nu sunt acoperite daunele provocate de folosirea abuziva a volumului amplificatorului (utilizarea la volum maxim poate duce la defectarea difuzorului si a componenetelor electronice)
    5. Nu sunt acoperite de garantie produsele asupra carora au intervenit pentru reparatii persoane neautorizate si daca s-au folosit piese de schimb neautorizate sau neaprovizionate prin firma noastra.
       
  3. Durata medie de utilizare a produsului – in conditii normale – este de 5 ani.
     
  4. Amplificatoarele corespund normelor de electrosecuritate din U.E. si Romania, conform Declaratiei de conformitate a producatorului.

Drepturile consumatorilor sunt prevazute in O.G. 21/1992, republicata si L.449/2003, norme in vigoare la data cumpararii produsului.

Nu intra sub incidenta garantiei urmatoarele situatii:

  • Corzile instrumentelor;
  • Accesorii de genul mecanismelor de acordaj, chei sau alte materiale de tipul consumabilelor si care sunt supuse uzurii (bete de toba, stative, cabluri etc);
  • Instrumente care au fost prevazute cu corzi de nylon si la care clientul a montat ulterior corzi de metal – avand ca efect strambarea gaturilor chitarelor;
  • Defecte ce apar in urma supunerii instrumentelor la socuri, lovituri, schimbari de temperatura si umiditate, neglijenta in utilizare – crapaturi ale fetelor instrumentelor, dezlipiri ale unor repere, exfoliere lac etc. Pentru evitarea acestora se recomanda achizitionarea unei huse sau cutii, dupa caz;
  • Membrane deteriorate la amplificatoare, componente electronice deteriorate din cauza supratensiunii la alimentare;
  • Deteriorarea finisajului instrumentelor datorita utilizarii unor solutii de curatare inadecvate;
  • Interventia unor persoane neautorizate sau alti reparatori decat cel autorizat – SC HORA SA Reghin.

Instructiuni de folosire si pastrare a produselor

1.Temperatura medie de pastrare in cutii, huse sau fara acestea, va fi de 18-20 grade Celsius, in incaperi care sa nu fie nici prea umede si nici prea uscate, adica umiditatea relativa a aerului de 40-60%.
2.Variatiile mari ale temperaturii si umiditatii de pastrare provoaca craparea instrumentelor sau degradarea finisajului si incleierilor.
3.Produsele se vor apara de zgarieturi si lovituri.
4.In timpul repausului, instrumentele muzicale se pastreaza in pozitie verticala sau orizontala cu corzile in sus si neacordate.
5.Pentru folosirea rationala a instrumentelor, in timpul utilizarii lor se recomanda ca degetele sa nu fie umede, deoarece acest fapt determina oxidarea corzilor.
6.Produsele se vor feri de expunerea directa la razele solare, ploaie, schimbarea brusca a temperaturii, contactul cu solventi organici (spirt, gaze, acetona), precum si asezarea lor in apropierea surselor de caldura.
7.In perioada de garantie a produselor, nu se permite interventia altor reparatori, decat cei autorizati de catre societatea producatoare.
8.La acrdarea instrumentului muzical (tensionarea corzilor) se vor lua masuri de precautie pentru evitarea unor accidente in caz de rupere a corzilor. Nu se va apropia instrumentul de zona fetei si a ochilor, iar mana libera va tine corzile aproape de gatul instrumentului.
9.Partile electrice si electronice ale instrumentelor se vor colecta si preda la centrele de colectare specializate.

 

 

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

 

Returnarea produselor

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site 
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Rapsodia

- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari 
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Produse ce v-au fost livrate gresit 
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Rapsodia.

- Produse defecte in perioada de garantie 
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la Rapsodia, Bdul.Burebista, Nr.2, Bl.D14, Sc.4, Parter, daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie Rapsodia,urmand ca remedierile sa se faca la sediul societatii Hora S.A. din Reghin.  
 

Returul trebuie anuntat pe mail, completat formularul de retur si trimis produsul prin curierat rapid catre noi, costul transportului de retur fiind suportat de client. Suma de returnat se vireaza prin transfer bancar, in maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului, in contul indicat de client, mai putin costul transportului.


Nota 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

 

Informare si suport

Magazinul nostru va ofera suport pentru orice situatie aparuta in relatia cu dumneavoastra cu Rapsodia.
Pentru informatii suplimentare despre produse puteti folosi formularele de contact si veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil. Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti sunt:
- produse livrate incomplet sau incorect;
- livrari intarziate;
- produse ce nu sunt functionale la receptie sau in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari;
- produse al caror termen de rezolvare in service este depasit.

 

NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de S.C. Rapsodia S.R.L., are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.
Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul dvs. determină anularea comenzii.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator in scopul livrarii produselor şi sunt comunicate numai de catre Dumneavoastra.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa contact@magazinulrapsodia.ro  De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.

 

DATELE CLIENTILOR & POLITICA DE SECURITATE A PLATILOR

Comerciantii nu au permisiunea sa pastreze datele critice si  informaţiile private  ale clienţilor şi, de asemenea, nu sunt au permisiunea de a păstra datele cardului utilizat pentru plata. Clientii vor fi informati in mod corespunzator despre aceasta, precum si cu privire la opţiunea de plată 3-D Secure opţiunea de plată.

 

DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)

Intregul continut al site-ului www.magazinulrapsodia.ro, incluzand, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea Rapsodia SRL  si/sau a furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusiva a societatii Rapsodia SRL si este protejata de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris a Rapsodia SRL. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

 

MARCI

Marca „Magazinul Rapsodia” apartine firmei Rapsodia SRL. Marcile producatorilor produselor vandute apartin acestor producatori, Hora SA, etc.

 

ACCESUL LA SITE

Rapsodia SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor societatii Rapsodia SRL fara acordul scris al acesteia.

 

DATELE PERSONALE

Pe site-ul www.magazinulrapsodia.ro.ro, utilizatorul este responsabil pentru toate activitatile care survin prin accesarea site-ului si a cosului de cumparari.
Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite de catre magazinulrapsodia.ro numai in scopul declarat al acestui site. Datele personale din formularul de comanda vor fi folosite pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, informari despre eventualele promotii, etc.
Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

 

RESPONSABILITATI PRIVIND PRODUSELE

Rapsodia SRL. nu garanteaza ca descrierea produselor sau orice alt continut al site-ului este lipsit de erori sau ca este complet.
Produsele (atunci cand este cazul) sunt insotite de certificate de garantie ale producatorului/importatorilor. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta magazinulrapsodia.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor.
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorului/ importatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator/importator in parte. Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator/importator, fie sunt emise de catre Rapsodia.
In cazul certificatelor de garantie emise de importatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.


Magazinulrapsodia.ro foloseste cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor. Afla mai multe aici